Legitymacje szkolne
INFORMACJA DLA RODZICÓW!
Dotyczy: zmianach w legitymacjach szkolnych
W dniu 29 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 23) weszło w życie Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej zmieniające wcześniejsze Rozporządzenie w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (m.in. legitymacji szkolnych).
Zgodnie z w/w Rozporządzeniem na każdej legitymacji szkolnej powinien widnieć numer PESEL ucznia (a w przypadku osoby, która nie posiada numeru PESEL –serię i numer paszportu lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość).
Aby uniknąć wymiany „starych” legitymacji na nowe, na drugiej stronie legitymacji nad tekstem: „Poświadcza uprawnienie do ulg ustawowych przy przejazdach środkami publicznego transportu kolejowego i autobusowego” wpisuję się odręcznie numer PESEL ucznia. Wpis opatruje się małą pieczęcią urzędową szkoły. Wpisu dokonuje osoba upoważniona przez dyrektora szkoły.
W związku z powyższym -aby legitymacje szkolne dotychczas wydane były nadal ważne i uprawniały do zniżek przy przejazdach komunikacją miejską- prosimy o przekazanie ich do dnia 10 kwietnia 2015 r. do Sekretariatu Szkoły lub do wychowawców, aby poświadczyć wpis.